photo 12

PhysiolysiS

Το Φυσιοθεραπευτήριο

Στο Κέντρο Φυσικοθεραπείας Physiolysis δουλεύουμε μαζί με τον ασθενή.

Συζητάμε, δοκιμάζουμε και καταλήγουμε από κοινού στο ιδανικό γι’ αυτόν πρόγραμμα θεραπείας και αποκατάστασης. Η συμμετοχή του ασθενούς και μετά το πέρας του προγράμματός του είναι αναγκαία κι επιτακτική για την ορθότερη ολοκλήρωση των υπηρεσιών μας. Το εξατομικευμένο ασκησιολόγιο ακολουθεί τον άνθρωπο και μετά τις επισκέψεις στο Κέντρο Φυσικοθεραπείας Physiolysis.

Με τη σωστή καθοδήγηση από τους φυσιοθεραπευτές του Physiolysis ο άνθρωπος επιστρέφει ομαλά στην καθημερινότητά του διατηρώντας την εργονομία και την αυτονομία του. Μόνο τότε η υποχρέωση που έχουμε αναλάβει απέναντι στον ασθενή μας μπορεί να θεωρηθεί επιτυχημένη.

physiolysis photo 1
physiolysis photo 2

Στο φυσιοθεραπευτήριο Physiolysis χρησιμοποιούμε σχεδόν απόλυτα φυσικά μέσα.

Το Κέντρο Φυσιοθεραπείας Physiolysis αποτελείται από σύγχρονες, άρτια και εργονομικά σχεδιασμένες εγκαταστάσεις (γυμναστήριο, δωμάτια θεραπείας, εξεταστήριο), ώστε να ανταποκρίνονται και στις πιο απαιτητικές ανάγκες των ασθενών μας.

Έτσι, η ομάδα του φυσιοθεραπευτηρίου Physiolysis μπορεί να εφαρμόσει πιο ορθά, πιο στοχευμένα και πιο επιστημονικά κάθε σύνθετη υπηρεσία φυσιοθεραπείας.

Στο φυσιοθεραπευτήριο Physiolysis

Περιορίζουμε τη χρήση μηχανημάτων στο ελάχιστο και όπου κρίνεται απαραίτητο. Οι επαγγελματίες φυσιοθεραπευτές εφαρμόζοντας μια σειρά από σύγχρονες, επιστημονικές μεθόδους φροντίζουν:

• Να εξετάσουν
  • Να διαγνώσουν
  • Να ανακουφίσουν και
  • Να επαναφέρουν τις λειτουργίες και τη σωματική υγεία του ασθενή στην προ- τραυματισμού ή πάθησης κατάσταση

Με τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες φυσιοθεραπείας, στοχεύουμε στη Λειτουργική Αποκατάσταση των ασθενών μας, δηλαδή στην ουσιαστική αντιμετώπιση της αιτίας που οδήγησε στα συμπτώματα και όχι απλώς στη μείωση των συμπτωμάτων ή του πόνου.

photo 13
photo 14